Helaas is er niemand beschikbaar op dit moment

Antwoorden en Inzichten

Vanuit Nederland 0909 - 0890 (1.00 p/m)
Vanuit België 0904 - 23009 (1.75 p/m)
Bellen via credits, klik hier

Bellen via credits

UITLEG CREDITS VERSCHILLENDE TARIEVEN

Als u creditminuten heeft gekocht voor een gesprek met een tarief hoger dan € 1 p/m, dan belt u naar: 010 - 3 0 0 9 1 0 0
Als u creditminuten heeft gekocht voor een gesprek met een tarief van € 1 p/m, dan belt u naar: 010 - 3 0 0 9 1 1 7
Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.

Vul het onderstaand formulier in om gebruik te kunnen maken van ons creditsysteem:

Emailadres: *

Let op ! Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 100.
Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 117.


Na een succesvolle betaling krijgt u per email uw toegangscode toegestuurd.




Hoe werken credits ingekocht via Antwoorden en Inzichten?
  • U geeft eerst in het scherm hierboven uw e-mail adres op.
  • U klikt op 'Ga door naar betaalscherm' (u wordt doorgestuurd naar het betaalscherm).
  • U kiest het aantal credits dat u wilt kopen en betaalt. Gemakkelijk via iDeal (NL) en Mistercash/Bancontact (BE) etc.
  • Via uw e-mail krijgt u een credit pincode toegestuurd.
  • Let op! bij bellen via credits vanuit Nederland zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
    Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 100.
    Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 117.
    Het betreffende nummer staat straks ook in uw e-mail die straks naar u verzonden wordt.
    Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
  • Let op! bij bellen via credits vanuit België en Internationaal zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
    Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9100.
    Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9117.
    Het betreffende nummer staat straks ook in uw e-mail die straks naar u verzonden wordt.
    Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
  • U voert uw code in.
  • Zodra deze code is geaccepteerd kunt u direct de consulent kiezen waarmee u wilt worden doorverbonden.
Bellen via credits heeft de volgende voordelen:
  • U omzeilt de eventuele 0900-blokkering op uw telefoon.
  • U kunt ons ook vanuit het buitenland bereiken, dus ook als u op vakantie bent.
  • Het bedrag is eenvoudig op te waarderen.
  • Skype gebruikers kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken.
  • Omdat u al vooraf betaald heeft, ontvangt u geen hoge telefoonrekeningen meer.
  • Het gesprek vanuit België wordt niet automatisch beëindigd na 10 minuten.
  • Zeer voordelig voor Prepaid bellers want zonder het gebruik van credits kunnen de kosten oplopen tot € 1,30 per minuut vanwege de extra kosten die uw provider aan u doorberekend aan u als Prepaid beller.
Veel gestelde vragen en antwoorden:
  • Wat is het tarief?
    Omgerekend staat 1 credit voor € 1 (Nederland en Internationaal). Dit is het minimum tarief. Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
    Bellen via PayPal kost € 1,50 per 1 aangekochte credit
     
  • Wanneer ik bel naar het telefoonnummer van het creditsysteem dan wordt gevraagd om een pincode. Hoe zit dat?
    Wanneer u belt naar het creditsysteem dan dient u zich te identificeren via een pincode. U vindt uw persoonlijke pincode in de e-mail.
     
  • Moet ik van telecomprovider veranderen om van het creditsysteem gebruik te kunnen maken?
    Nee, u belt gewoon via uw eigen provider en wordt dan doorgeschakeld met het creditsysteem.
    Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 100 (of 0031 10 300 9100 vanuit het buitenland).
    Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 117 (of 0031 10 300 9117 vanuit het buitenland).
     
  • Maakt het uit bij welke telecomprovider ik zit?
    Nee, dat maakt niet uit. Creditsysteem werkt voor iedereen, ongeacht de telecomprovider.
     
  • Ik heb 090x-blokkering op mijn telefoon, kan ik dan wel van het creditsysteem gebruik maken?
    Ja, juist voor mensen met 090x-blokkering is deze dienst erg handig. Omdat je niet rechtstreeks naar het 090x nummer belt, kunt u dus ook met 0900 blokkering naar het creditsysteem bellen.
  • Kan ik vanaf verschillende telefoons gebruikmaken van mijn creditaccount?
    Ja, u kunt vanaf iedere telefoon (vast of mobiel) naar het creditsysteem bellen. U hoeft alleen uw pincode in te toetsen en u wordt meteen doorgeschakeld naar de content.
     
  • Kan ik tijdens het bellen via creditsysteem mijn beltegoed opwaarderen?
    Ja, maar dit telt dan niet mee voor het huidige gesprek, zorg dat u voldoende saldo hebt voor u gaat bellen. Via het creditsysteem hoort u vooraf het huidige beltegoed.
     
  • Wat is het telefoonnummer dat ik moet bellen om via het creditsysteem doorgeschakeld te worden naar de content?
    Let op! bij bellen via credits vanuit Nederland zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
    Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 100.
    Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 117.
    Het telefoonnummer staat ook in de e-mail die u ontvangt na de bankbetaling.
    Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.

    Let op! bij bellen via credits vanuit het buitenland zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
    Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9100.
    Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9117.
    Het telefoonnummer staat ook in de e-mail die u ontvangt na de bankbetaling.
    Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
     
  • Hoe kan ik mijn saldo opwaarderen bij het creditsysteem?
    Opwaarderen gaat via een bankbetaling (iDeal) (NL), Mistercash/Bancontact (BE) of een van de andere betaalmethode. Volg de instructie op de website.
     
  • Kan ik via creditsysteem vanuit ieder land ter wereld bellen?
    Ja, u kunt ook vanuit het buitenland bellen. Let u er wel op dat u dan internationaal belt. De kosten daarvan kunt u bij uw telecomprovider opvragen.
     
  • Als ik via creditsysteem bel, zie ik dat dan terug op mijn telefoonrekening bij servicenummers?
    Nee, omdat u naar een normaal telefoonnummer belt, komt er op uw telefoonrekening bij 'servicenummers' geen melding te staan.
     
  • Werkt creditsysteem alleen voor 0900-nummers of ook voor 0909-nummers?
    Het creditsysteem werkt zowel als vervanging voor 0900-nummers (informatie nummers), 0909-nummers (entertainment diensten) en ter vervanging voor 0903/0904 nummers vanuit België.
     


Top