Bellen via credits
Hoe werken credits ingekocht via Antwoorden en Inzichten?
- Maak eerst gratis een account aan via bovenstaande button.
- Vervolgens kunt u inloggen met uw emailadres en wachtwoord.
- U klikt op 'Uw beltegoed opwaarderen'.
- U klikt op 'Betaling starten' (u wordt doorgestuurd naar het betaalscherm).
- U kiest het aantal credits dat u wilt kopen en betaalt. Gemakkelijk via iDeal (NL) Mistercash/Bancontact (BE) en Paypal
- Via uw e-mail krijgt u uw persoonlijke credit pincode toegestuurd.
- Op uw account is het nieuwe tegoed direct te zien.
- U kunt makkelijk opwaarderen vanuit uw account.
-
Let op: bij bellen via credits vanuit Nederland zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 100.
Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 117.
Het betreffende nummer staat straks ook in uw e-mail die straks naar u verzonden wordt.
Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
Let op: bij bellen via credits vanuit België en Internationaal zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9100.
Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9117.
Het betreffende nummer staat straks ook in uw e-mail die straks naar u verzonden wordt.
Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
- U voert uw code in.
- Zodra deze code is geaccepteerd kunt u direct de consulent kiezen waarmee u wilt worden doorverbonden.
Bellen via credits heeft de volgende voordelen:
- U omzeilt de eventuele 0900-blokkering op uw telefoon.
- U kunt ons ook vanuit het buitenland bereiken, dus ook als u op vakantie bent.
- Het bedrag is eenvoudig op te waarderen.
- Skype gebruikers kunnen ook van deze mogelijkheid gebruik maken.
- Omdat u al vooraf betaald heeft, ontvangt u geen hoge telefoonrekeningen meer.
- Het gesprek vanuit België wordt niet automatisch beëindigd na 10 minuten.
- Zeer voordelig voor Prepaid bellers want zonder het gebruik van credits kunnen de kosten oplopen tot € 1,30 per minuut vanwege de extra kosten die uw provider aan u doorberekend aan u als Prepaid beller.
Veel gestelde vragen en antwoorden:
-
Wat is het tarief?
Omgerekend staat 1 credit voor € 1 (Nederland en Internationaal). Dit is het minimum tarief. Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
Bellen via PayPal kost € 1,50 per 1 aangekochte credit
-
Hoe lang zijn mijn credits geldig ?
De credits zijn 1 jaar geldig na datum van aankoop .
-
Wanneer ik bel naar het telefoonnummer van het creditsysteem dan wordt gevraagd om een pincode. Hoe zit dat?
Wanneer u belt naar het creditsysteem dan dient u zich te identificeren via een pincode. U vindt uw persoonlijke pincode in de e-mail.
-
Moet ik van telecomprovider veranderen om van het creditsysteem gebruik te kunnen maken?
Nee, u belt gewoon via uw eigen provider en wordt dan doorgeschakeld met het creditsysteem.
Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 100 (of 0031 10 300 9100 vanuit het buitenland).
Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 117 (of 0031 10 300 9117 vanuit het buitenland).
-
Maakt het uit bij welke telecomprovider ik zit?
Nee, dat maakt niet uit. Creditsysteem werkt voor iedereen, ongeacht de telecomprovider.
-
Ik heb 090x-blokkering op mijn telefoon, kan ik dan wel van het creditsysteem gebruik maken?
Ja, juist voor mensen met 090x-blokkering is deze dienst erg handig. Omdat je niet rechtstreeks naar het 090x nummer belt, kunt u dus ook met 0900 blokkering naar het creditsysteem bellen.
-
Kan ik vanaf verschillende telefoons gebruikmaken van mijn creditaccount?
Ja, u kunt vanaf iedere telefoon (vast of mobiel) naar het creditsysteem bellen. U hoeft alleen uw pincode in te toetsen en u wordt meteen doorgeschakeld naar de content.
-
Kan ik tijdens het bellen via creditsysteem mijn beltegoed opwaarderen?
Ja, u krijgt een melding als er nog voor 5 minuten aan credits over is . U kunt dan binnen die 5 minuten opwaarderen voor het huidige gesprek.
-
Wat is het telefoonnummer dat ik moet bellen om via het creditsysteem doorgeschakeld te worden naar de content?
Let op: bij bellen via credits vanuit Nederland zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 100.
Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 010 - 30 09 117.
Het telefoonnummer staat ook in de e-mail die u ontvangt na de bankbetaling.
Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
Let op: bij bellen via credits vanuit het buitenland zijn er afhankelijk van het tarief 2 telefoonnummers:
Bij een tarief hoger dan € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9100.
Bij een tarief van € 1 p/m belt u: 0031 10 300 9117.
Het telefoonnummer staat ook in de e-mail die u ontvangt na de bankbetaling.
Het tarief verschilt per consulent. Kijk bij "Plan een consult" om het tarief per consulent te zien.
-
Hoe kan ik mijn saldo opwaarderen bij het creditsysteem?
Opwaarderen gaat via een bankbetaling (iDeal) (NL), Mistercash/Bancontact (BE) of een van de andere betaalmethode. Volg de instructie op de website.
-
Kan ik via creditsysteem vanuit ieder land ter wereld bellen?
Ja, u kunt ook vanuit het buitenland bellen. Let u er wel op dat u dan internationaal belt. De kosten daarvan kunt u bij uw telecomprovider opvragen.
-
Als ik via creditsysteem bel, zie ik dat dan terug op mijn telefoonrekening bij servicenummers?
Nee, omdat u naar een normaal telefoonnummer belt, komt er op uw telefoonrekening bij 'servicenummers' geen melding te staan.
-
Werkt creditsysteem alleen voor 0900-nummers of ook voor 0909-nummers?
Het creditsysteem werkt zowel als vervanging voor 0900-nummers (informatie nummers), 0909-nummers (entertainment diensten) en ter vervanging voor 0903/0904 nummers vanuit België.
|